25/2/17

A modo de...

























Σαλώμη

A modo de

Επειδή πίστεψα στο 'εμείς' 
πολύ περισσότερο απ' όσο φαντάστηκες ή υπέθεσες ποτέ, 
επειδή τη ζωή και τις σχέσεις με τους άλλους
τις ορίζουμε και τις κατανοούμε 
με τους ίδιους ακριβώς όρους, 
επειδή στην αγκαλιά και τα μάτια σου είδα τα παιδιά μας 
και ξέρω πως θα γινόσουν υπέροχος πατέρας, 
επειδή δεν θέλω να σου στερήσω Τίποτε 
απ' όλα όσα είσαι και κάνεις και θέλεις,
επειδή ήμουν και είμαι περήφανη για σένα, 
επειδή νιώθω πως με καταλαβαίνεις και πως 
πλάι σου μπορώ να είμαι ο εαυτός μου,
επειδή σε αγαπάω 
και είσαι ο μόνος 
για τον οποίο θα το έκανα, 
όχι επειδή θα μου το ζητούσες, 
αλλά επειδή για μένα τα πάντα είσαι εσύ, 
επειδή ξέρω πως 
την τελευταία φορά που υπήρξα ευτυχής 
ήταν στα χέρια σου,
αρκεί ένα σου ‘ναι’.



Δεν υπάρχουν σχόλια: